Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

«Երբ կարիք է լինում հայոց լեզուն ուսուցանել իբրև օտար լեզու»

«Երբ կարիք է լինում հայոց լեզուն ուսուցանել իբրև օտար լեզու»
18.07.2016 | 15:39

Ռուսաստանի Դաշնության Կուրգան քաղաքի երաժշտական դպրոցում գործում է հայկական մշակույթի կենտրոն, որտեղ երեխաները սովորում են հայոց լեզու և գրականություն, պար:

«Հայոց պատմություն» առարկան նույնպես ընդգրկված է ծրագրում: Սակայն դպրոցն ունի մասնագետների պակաս. հայոց պատմությունը երեխաներին ուսուցանում են
դաշնամուրի ուսուցչուհին և հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհին` Սոնա Փարսադանյանը: Լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ ՍՈՆԱ ՓԱՐՍԱԴԱՆՅԱՆՆ ասաց, որ դպրոցը մեկօրյա է:

Սովորում են 8-ից մինչև անսահմանափակ տարիքի երեխաներ ու մեծահասակներ. «Խնդիրները շատ են: Գաղտնիք չէ, որ ռուսաստանաբնակ հայերի քանակը ավելանում է: Հայերը ռուսների հետ շատ արագ են ձուլվում, շատ են խառն ամուսնությունները, մանավանդ եթե մայրը ռուս է, երեխան խոսում է այն լեզվով, որ լեզվով խոսում է մայրը: Ավելի լուրջ խնդիր ունենք ծնողների հետ, քան երեխաների: Ծնողն ասում է` ինչի՞դ է պետք, ես որ գիտեմ հայերեն, ի՞նչ է տալիս ինձ: Սակայն ես ունեմ դասարան, որտեղ սովորում են հայր ու աղջիկ, մայր ու աղջիկ: Օրինակելի է: Վատի կողքին կա նաև լավը»:

«Մեկօրյա դասընթացը բավակա՞ն է, որ երեխաները կյանք մտնեն հայերենի իմացությամբ, կարողանան հայերեն կարդալ, գրել և խոսել»,- հետաքրքրվեցի: Սոնա Փարսադանյանն ասաց, որ հայախոս երեխային հայոց լեզու ուսուցանելը բարդ խնդիր չէ, դժվարություն է առաջանում, երբ կարիք է լինում հայոց լեզուն ուսուցանել իբրև օտար լեզու: ՈՒսուցչուհին կարևորում է կապը հայրենիքի հետ. «Եթե գոնե ամառային արձակուրդներն անցկացնում են Հայաստանում, հայրենասեր են մեծանում և ուզում են գալ հայկական դպրոց, սովորել հայերեն, ծանոթանալ հայ մշակույթին»:


«Հաճախ ծնողներն առաջնորդվում են հետևյալ մտածողությամբ, ասում են` ես լավ չեմ տիրապետում անգլերենին, դու անգլերեն սովորիր: Հայերենը մոռացության է մատնվում: Ծնողները պիտի հպարտ լինեն, որ հայ են և դա փոխանցեն երեխաներին»,- ասաց ՅՈՒՐՔՉՅԱՆ ԹԱՄԱՐԱՆ` ԱՄՆ-ի Տեխաս քաղաքից: Հայերն այստեղ քիչ են: Մեկօրյա ուսուցման դասընթացներ են անցկացվում քրիստոնյա արաբախոսների եկեղեցում: ՈՒսուցչուհին ասաց, որ հայ և արաբ երեխաները միասին և հայերեն, և արաբերեն են սովորում: Գործում է նաև պարի խումբ:


ԻՌՄԱՆ ՃԵՐԵՃՅԱՆԸ Լիբանանից է: Ազգային վարժարանի մանկապարտեզի տնօրենն է: Ասաց, որ Բեյրույթի հայ գաղութը հայերեն խոսելու խնդիր չունի: Մանկապարտեզները միացված են վարժարաններին ու մանկապարտեզից սկսած դասավանդում են հայերեն: Երկրորդական և երրորդական լեզու են անգլերենը և արաբերենը, կամ ֆրանսերենն ու արաբերենը։


Հայաստանի հետ համագործակցության մասին խոսելով, բանախոսներն ասացին, որ տրամադրվում է անվճար ցանկացած քանակի դասագիրք, Հայաստանում ուսուցիչները վերապատրաստվում են, ինչը շատ կարևոր է նաև շփման, փորձի փոխանակման առումով: Խնդրահարույց է արևմտահայերեն դասագրքերի բացակայությունը: Երեխաներն արևելահայերեն չեն հասկանում, ուսուցչի համար էլ հեշտ չէ ընկալելն ու դասը մատուցելը: Թիվ մեկ խնդիրը անհատի հայ լինելու գիտակցման մակարդակի բարձրացումն է:

Արմինե ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 1708

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ